Spis treści:
1. Co to jest ulotka internetowa?
2. Jaki mam rabat na pizze jeśli korzystam z ulotki?
3. Jak skorzystać z promocji ulotka internetowa?
4. Jak często będę dostawał ulotkę internetową?
5. Co zrobić jak dostanę ulotkę?
6. Skąd mam wiedzieć czy ulotka internetowa jest aktywna?
7. Jak skorzystać z rabatu za ulotkę internetową?
8. Czy za każdym razem jak zamawiam muszę aktywować ulotkę?
9. Co zrobić gdy nie otrzymałem zamówionej ulotki internetowej?
10. Jak zrezygnować z ulotki internetowej?
1. Co to jest ulotka internetowa?
Ulotka internetowa jest to e-mail zawierający elektroniczną wersje ulotki reklamowej naszej pizzerii.
Na ulotce znajdują się aktualne promocje telefoniczne oraz numer telefonu pod jakim można złożyć zamówienie. Oprócz tego każda ulotka internetowa umożliwia skorzystanie z dodatkowego rabatu na wszystkie pizze zamówione przez internet. Rabat ten sumuje sie z innymi rabatami.
2. Jaki mam rabat na pizze jeśli korzystam z ulotki?
Rabat za ulotkę internetowa wynosi 5% i sumuje sie z innymi rabatami internetowymi. Zatem jeżeli rabat na pizze zamawiane przez internet wynosi 5% to ulotka da +5% czyli całkowity rabat wyniesie 10%. Tak samo jeżeli rabat wynosi 15% to wraz z ulotka będzie 20%.
3. Jak skorzystać z promocji ulotka internetowa?
Aby skorzystać z promocji ulotka internetowa należy w panelu klienta wyrazić zgodę na przesyłanie materiałów reklamowych. Po wyrażeniu zgody, jeśli jest to pierwsza akceptacja, system niezwłocznie wyśle ulotkę. Dodatkowy rabat dostępny jest niezwłocznie po aktywowaniu ulotki. Jeśli Państwo korzystali wcześniej z ulotki reklamowej ulotka zostanie wysłana przy następnej wysyłce dobowej.
4. Jak często będę dostawał ulotkę internetową?
Ulotka internetowa rozsyłana jest nie częściej niż raz na tydzień, i jest ważna do daty podanej na ulotce (do daty następnej wysyłki). MAXIPIZZA S.A. zastrzega sobie prawo sporadycznego wydłużenia terminu ważności ulotki w celu rozłożenia równomiernej dystrybucji materiałów promocyjnych do klientów.
5. Co zrobić jak dostanę ulotkę?
Ulotkę należy aktywować. Wystarczy kliknąć na odpowiedni link w ulotce.
![]() |
spis treści |
6. Skąd mam wiedzieć czy ulotka internetowa jest aktywna?
Status obecnej ulotki internetowej oraz spis ostatnio wysłanych ulotek dostępny jest w panelu klienta.
7. Jak skorzystać z rabatu za ulotkę internetową?
Dodatkowy rabat na wszystkie pizze dostępny jest automatycznie przy składaniu zamówienia przez internet. Warunkiem przydzielenia rabatu jest zamówienie z własnego konta stałego klienta.
8. Czy za każdym razem jak zamawiam muszę aktywować ulotkę?
Nie, ulotka aktywowana jest tylko raz. Rabat za ulotkę internetową ważny jest do daty umieszczonej na ulotce.
9. Co zrobić gdy nie otrzymałem zamówionej ulotki internetowej?
Należy sprawdzić w panelu klienta czy jest wyrażona zgoda na przesyłanie materiałów reklamowych oraz sprawdzić spis wysłanych ulotek. Jeśli ulotka internetowa została wysłana, najprawdopodobniej została zablokowana przez filtry antyspamowe poczty. W takim wypadku należy odblokować wiadomości pochodzące z maxipizza.pl
10. Jak zrezygnować z ulotki internetowej?
Zrezygnować z ulotki internetowej można na dwa sposoby:
Rezygnacja z ulotki internetowej powoduje automatyczną rezygnacje z dodatkowego rabatu za ulotkę internetową.
W Boże Ciało (8.06.2023) nasze restauracje będą otwarte jak w każdy czwartek, jedynie restauracja Maxi Pizza w Rzeszowie będzie otwarta od godz. 14:00 oraz Maxi Pizza w Krakowie 12:00 -22:30. Zapraszamy
Informujemy o zwołaniu na dzień 30.06.2023 r. Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy spółki MAXIPIZZA S.A. Szczegółowe informacje dotyczące ZWZA wraz z treścią ogłoszenia o zwołaniu ZWZA są zamieszczone w zakładce Relacje Inwestorskie.
Jeśli szukasz wyjątkowych kompozycji i nowych inspiracji smakowych, jeśli chciałbyś by na pizzy zagościły szynka parmeńska, ser lazur srebrzysty, cheddar czy łosoś wędzony, segment premium jest właśnie dla Ciebie.